Prague Music Week je za rohem! Chystá tři debaty s naší podporou

Share me

Druhý ročník hudební konference a veletrhu Prague Music Week je takřka za rohem. Hned tři debaty v rámci této akce na Výstavišti Praha vznikají ve spolupráci s IDU, SoundCzechem a HEMI Music Hub.

Tématem budou ekonomické výzvy, které s sebou nese bookování umělců v současné době. Tématem ale budou také strategie, které mohou umělci, vydavatelství a profesionálové v oboru využít ke zvýšení svých příjmů prostřednictvím modelů založených na předplatném. V neposlední řadě se v rámci jedné debaty bude mluvit o strategických krocích a výzvách, kterým čelí české hudební firmy při expanzi na zahraniční trhy.

DEBATY S PODPOROU SOUNDCZECHU, IDU A HEMI:

1. BOOKING UNDER PRESSURE: THE PHENOMENON OF SOLO TOURING AND ITS IMPACT ON THE MARKET (EN)

Join us for a panel discussion focusing on the current state of artist booking in the context of rising fee demands and increasingly complex booking agreements. We will discuss the challenges faced by promoters and agents, and what changes and developments they expect in this area in the near future. Our guests will include renowned festival promoters and their agents, as well as artist agents, who will share their insights and experiences from the dynamic world of the music business.

Moderator: Márton Náray Panelists: James Minor – SXSW, Siyabend Suvari – Concerts East, Nick Hobbs – Charmworks, Peter Åstedt – Future Echoes, Filip Košťálek – Colours of Ostrava.

 

2. JAK SE S ČESKOU HUDEBNÍ FIRMOU PROSADIT V ZAHRANIČÍ?
Tento panel se zaměří na strategické kroky a výzvy, kterým čelí české hudební firmy při expanzi na zahraniční trhy. Jaké dovednosti, znalosti a přístupy jsou nezbytné pro úspěšné proniknutí do zahraničního hudebního průmyslu? Jak efektivně navazovat kontakty a budovat partnerství s mezinárodními subjekty?

Na panelu se sejdou odborníci z různých oblastí hudebního byznysu. Zdeněk Souček z festivalu Let it Roll přinese perspektivu z hlediska organizace a marketingu na mezinárodní úrovni a podělí se o příklady úspěšných spoluprací se zahraničními umělci a značkami. Filip Černý z Kytary.cz nabídne cenné zkušenosti ze zahraniční expanze této firmy a podělí se o osvědčené postupy pro oslovení mezinárodního publika. Josef Ženíšek ze SMART Production se zaměří na realizace pro zahraniční festivaly a turné. Jana Heřmánková z T Servis nabídne vhled do zahraničních zkušeností přední technické firmy u nás.

Moderátorka: Monika Klementová Panelisté: Zdeněk Souček – Let It Roll, Filip Černý – Kytary.cz, Josef Ženíšek – SMART Production, Jana Heřmánková – T Servis

 

3. BEYOND THE PAYWALL: MAXIMIZING SUBSCRIPTION REVENUE STREAMS (EN)
Join us for an engaging discussion on the evolving landscape of subscription revenue in the music industry. This panel will explore innovative strategies that artists, labels, and industry professionals can employ to enhance their income through subscription-based models.

Lucia Lutter from Universal Music will provide insights into how major labels are adapting to changing consumer behaviors and maximizing their subscription offerings. Peter Åstedt from Future Echoes will share his expertise on leveraging data analytics to identify and target key subscriber demographics effectively.

RedZed, a rising artist, will discuss his personal experiences navigating the subscription landscape, sharing what works and what doesn’t for independent musicians. Finally, Rev. Moose from Marauder will delve into the future of subscription services and how they can be leveraged to create sustainable revenue streams.

Moderator: Jan Vávra Panelists: Lucia Lutter – Universal Music, Peter Åstedt – Future Echoes, RedZed – Artist, Rev. Moose – Marauder

 

Kompletní program: https://praguemusicweek.cz/program/